Briliáns Facebook hirdetések 5 hét alatt

Szeretnéd bevetni a Facebook hirdetéseket, hogy több ügyfeled legyen, de fogalmad sincs, hogyan csináld?

Ahhoz, hogy az első hirdetési élményeid pozitívak lehessenek, szükséges, hogy még a konkrét kampányok készítése előtt felvértezd magad némi tudással. Ez segít, hogy ne érezd magad elveszettnek, magabiztosságot ad, mert tudod, mit csinálsz, és nem utolsósorban a tudásodra alapozva sikeres, eredményes kampányokat tudsz majd futtatni. 

Készen állsz, hogy belevesd magad ebbe a rejtélyes, de nagy lehetőségeket tartogató világba? 

Mi lenne, ha a Facebook hirdetések lennének a következő eszköz ahhoz, hogy jobb eredményeket érj el és nagyobbat teremts, mint eddig valaha?

5 hét alatt eljuttatlak oda, hogy magad tudd kezelni a hirdetéseidet, méghozzá magabiztosan és eredményesen!

Tudom, hogy szükséged van stabil alapokra ahhoz, hogy el tudj indulni a hirdetések készítésében, és ismerned kell pár haladó technikát is, mert ezek nélkül nem tudsz kellően jó hirdetéseket futtatni.

Egyedül azonban nehéz lenne összegyűjteni a megfelelő tudást, és a források között is elveszhetsz. Nehéz megítélni, mi az, amit tudnod kell, ráadásul a száraz leírások, vagy túlzottan elméleti képzések sem segítenek, hogy tisztuljon a köd. 

Persze az is jó lenne, ha mindez nem tartana hónapokig, mert mire összegyűjtöd a szükséges tudást, elvész a lendület…

Évek óta kezelek hirdetési fiókokat, tartok konzultációkat, sőt oktattam is már a hirdetéskezelést több partneremnek, így pontosan tudom, mire van szükséged az infórengetegből. 

Összeállítottam neked egy olyan 5 fejezetből álló képzési programot, amivel a saját tempódban, kényelmesen, de mégis vezetett formában tanulhatod meg a legfontosabb dolgokat a Facebook hirdetések létrehozásáról és kezeléséről. 

Hogy épül fel az 5 részes online képzés?

  • A képzés teljes mértékben online, személyes találkozást nem igényel.
  • Minden videóhoz a saját, zárt tanulói felületeden keresztül férsz majd hozzá, kényelmesen.
  • A képzés ideje tőled függ, elvégezheted 5 nap alatt, vagy 5 hét alatt, maximálisan rád van bízva a tempó.
  • A képzés során a legfontosabb témakörökön megyünk végig az alapoktól a haladóbb technikákig.
  • Általában 10-15 perces egy videó terjedelme, hogy könnyebben fel tudd dolgozni az adott témát, de mindent képernyőfelvételen mutatok, hogy pontosan lásd, hova is kell kattintanod.
  • Ha még nem láttál belülről hirdetéskezelőt, akkor is fel fogod tudni venni a fonalat, mert a technikai alapoktól indulunk, a képzés végére pedig egyedül is képes leszel beállítani egy összetettebb kampányt is!
  • A képzés végén extra tananyagokat is találsz, amelyek segítenek, hogy még teljesebb képet kaphass a hirdetésekkel kapcsolatos lehetőségekről.

Mi lesz a képzés 5 fő fejezetének témája?

1. Technikai alapok

Először lerakjuk azokat az alapokat, amikre később építkezhetsz! Megismerkedünk az üzleti oldalad lehetőségeivel, a hirdetéskezelő felépítésével, a eseménykezelő használatával, és a mérésekkel, azaz a legfontosabb technikai alapokkal, amelyek nélkül nem érdemes továbblépni.

2. Mit hirdethetsz?

Az alapok után alaposabban megismerjük a kampányok típusait és lehetőségeit, így tudni fogod, mire hirdethetsz, és azt milyen beállításokkal teheted meg. Megnézzük a forgalomterelésre, vásárlásra vagy aktivitásnövelésre, követőgyűjtésre szolgáló kampányokat, és arról is beszélek, hogyan érdemes gondolkodni a kampányok felépítésénél.

3. Kinek hirdethetsz?

A sikeres kampányok egyik kulcsfontosságú eleme, hogy a jó közönséget találd meg. Erre megmutatom a legjobban működő beállításokat, és számos olyan tippet mutatok, amikkel újra el tudod érni azokat, akik potenciális ügyfeleid lehetnek. Talán nem is gondolnád, mennyire sok különböző célzást rejt a Facebook!

4. Mennyiért hirdess?

Talán a költségkeret az a kérdés, ami a leginkább lázban tartja a kezdő hirdetőket, ezért ennek is a mélyére ásunk. Megnézzük, milyen költségkeret típusok közül választhatsz, és hogyan számold ki a megfelelő költségkeretet egy kampányhoz.

5. Hogyan hirdess?

Az egyik legizgalmasabb rész, amikor testet ölt egy konkrét hirdetés, amit már te készítesz, szövegekkel, képekkel együtt. Megmutatom, mire figyelj a hirdetés elkészítésénél, hogy az jól működjön, és tippeket is adok, honnan inspirálódj, vagy milyen szoftver segíthet, hogy grafikusi szintű képeket készíthess akkor is, ha nincs igazán érzéked ehhez.

6. MEGLEPETÉS

A képzés fő témái után készülök néhány meglepetéssel is, így további hasznos videókat kapsz.

Szeretnéd látni a részletes tematikát?

  • Bevezető
  • Facebook üzleti oldal
  • Ismerd meg a Vállalkozáskezelőt!
  • Vállalkozáskezelő létrehozása
  • A Hirdetéskezelő áttekintése
  • Eseménykezelő megismerése
  • Ismerkedj a Meta Pixellel – mi ez, hogyan állítsd be és hogyan ellenőrizd?
  • Konverziók Api és ennek bekötése WP oldalba
  • Ismertség-elérés célú kampányok
  • Forgalom célú kampányok
  • Aktivitás célú kampányok
  • Érdeklődőszerzés célú kampányok
  • Értékesítés célú kampány
  • Célközönségek főbb típusai
  • Webhely alapú célközönségek létrehozása
  • Ügyféllista alapú közönségek
  • Facebook oldal és Instagram oldal alapú célközönségek
  • Videómegtekintés alapú célközönségek
  • Eseményekhez kötődő célközönségek
  • Hasonmás célközönségek
  • Advantage + célzási lehetőség és a kizárások használata
  • A költségkeret napi és élettartam beállítása kampány és hirdetéssorozat szinten
  • Költségkeret meghatározása
  • Költségkeret beállítási tippek
  • Hirdetési beállítások megismerése
  • Hogyan készíts jól működő hirdetési képet?
  • Facebook Súgó + Mit ne csinálj a képekkel?
  • Inspirációk és kreatív készítés: Hirdetéstár és Canva.com
  • Videós hirdetési tudnivalók
  • Hirdetési szöveg tudnivalók
  • Instagram hirdetési tudnivalók
  • Mire figyeljünk, ha nem akarunk fiókfeltörés, csalás áldozata lenni?
  • Meta Pro Team: Facebook tanácsadás telefonos konzultációval
  • Elutasított hirdetéssel kapcsolatos problémák megoldása
0
képzési videó
0
órányi extra tudás

Mennyibe kerül a képzés?

A benne átadott tudás alapján legalább 49.990 Ft képzési díjat kérhetnék érte, de szeretném, ha minél többen sikeresen tudnátok hirdetéseket kezelni. Éppen ezért csupán 6000 Ft egy fejezet, összességében 29.990 Ft-ért jelentkezhetsz.

A képzési videókhoz a hozzáférést azonnal megkapod, és nem korlátozom, bármikor újranézheted őket!